A13

  1. Cerca a Google Acadèmic
Cerca informació sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu bloc (pot ser sobre el mateix tema de l’activitat A12), i fes un informe indicant:
a) Equació de cerca realitzada
 Publicidad AND Subliminal AND España
b) Copia els 10 primers resultats de la cerca (títol i url)

La emociones del Marketing y la publicidad subliminal – Puro 

http://www.puromarketing.com/27/4207/emociones-marketing-publicidad-subliminal.html

Publicidad subliminal – Wikipedia, la enciclopedia libre

http://es.wikipedia.org/wiki/Publicidad_subliminal

Ley General de Publicidad

http://civil.udg.es/normacivil/estatal/contract/Lgp.htm

La publicidad subliminal, cómo los grandes hacen uso de ella 

http://cristina-torres.suite101.net/la-publicidad-subliminal-como-los-grandes-hacen-uso-de-ella-a16641

¿Duda sobre la Publicidad Subliminal en España? – Yahoo! Respuestas

http://es.answers.yahoo.com/question/index?qid=20110126113238AA1pPg2

Lo Subliminal

http://www.hispamap.net/informes/subliminal.htm

Publicidad subliminal en Internet

http://www.laflecha.net/articulos/comunicacion/publicidad_subliminal?page=3

Mensaje subliminal – Inciclopedia, la enciclopedia libre de contenido

http://inciclopedia.wikia.com/wiki/Mensaje_subliminal

Publicidad Subliminal

http://areasubliminal.com/tag/publicidad-subliminal/

Publicidad subliminal – Club Megane Coupé Cabriolet de España

http://www.clubmeganecc.com/foro/showthread.php?t=21925

c) Tria un document obtingut com a resposta, copiant l’inici (títol i primeres línies de text) i la url. Justifica la teva elecció.

La emociones del Marketing y la publicidad subliminal

Entre las estrategias del Marketing, la publicidad subliminal sigue siendo una de las técnicas que más polémica y controversias generan.

Este tipo de publicidad que a pesar de no ser admitida como una forma correcta de Marketing sigue utilizándose de forma sutil y encubierta a pesar de en algunos países como España, se incluye la publicidad subliminal dentro de los distintos tipos de publicidad ilícita. Además, la publicidad subliminal en la mayoría de casos es bastante dificil de detectar.

 

http://www.puromarketing.com/27/4207/emociones-marketing-publicidad-subliminal.html

 He escollit aquesta web perquè s’aproxima molt més al tema principal del nostre blog. És difícil de trobar aquest tipus de publicitat a Internet però a la vegada molt importat. Per què com he dit a l’exercici 12, Internet juntament amb les xarxes socials, són clau avui en dia.
d) Valora els resultats obtinguts i compara Google Acadèmic amb el cercador general de Google
Els resultat és l’esperat ja que cercar aquest tema sobre publicitat no semblava gaire fàcil. Quan he posat al cercador Publicitat AND Subliminal AND España apareixen milions de resultats. Amb Google Acadèmic, els resultats són molt més específics i concrets.
  1. Creació d’una alerta amb Google Alertes
Crea una alerta a Google sobre un tema concret relacionat amb la temàtica general del teu bloc http://www.google.com/alerts?hl=es  i fes un informe indicant
a) Configuració de l’alerta, indicant: consulta, tipus de resultats, freqüència, i quantitat.
Cerca: Publicitat Subliminal
Tipus de resultat: Tot
Freqüència: Una vez al día
Cantitat: Tot
b)Tria dos dels documents obtinguts com a resposta i copia l’inici (títol i primeres línies) i la url. Justifica la teva elecció.
Publicidad Subliminal (de sublime, vamos). ¿Cansado de esas interminables horas en el cuarto de baño esperando la caida del truño? Pues el entretenimiento
Publicidad Subliminal ~ Pixel Creativo
La palabra subliminal, proviene de Sub y el latín limen, inis, umbral, cuyo significado es: “que está por debajo del umbral de la conciencia”. Por lo tanto en la
d) Explica tot el procés (si has modificat l’alerta o no a partir dels primers resultats, quantes alertes i quants documents has rebut, etc), valora els resultats obtinguts i el servei d’Alerta de Google a partir d’aquesta experiència
El procés ha sigut el següent: sense modificar l’alerta, he escollit el tipus de resultat (tot), la freqüència (un cop al dia) i finalment la quantitat (només els millors resultats. Pel que fa els resultats obtinguts han sigut escassos. Poc satisfeta.
Carlota Mezquida
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: