A20

Gestió de la informació T2. Javier Guallar

A20

Inici 7 maig 2012. Data límit publicació bloc: 14 maig 2012

Exercici individual

Balanç de l’assignatura

 

La darrera activitat per publicar al bloc és un exercici de balanç de l’assignatura a títol individual.

1. Relació d’activitats publicades al bloc

Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:

N. Act. Data pub. Títol (en el seu cas) URL
A0 26/03/2012 Exposició font x https://publiminale.wordpress.com/2012/03/26/a0-nuria-soler/
A1 12/02/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/02/12/a1-2/
A2 15/02/2012 Usos informació https://publiminale.wordpress.com/2012/02/15/exercici-a2/
A3 19/02/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/02/19/a3/
A4 22/02/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/02/22/exercici-4/
A5 22/02/2012 Creative Commons Flickr https://publiminale.wordpress.com/2012/02/22/a5/
A6 21/03/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/03/21/activitat-6-nuria-soler/
A7 3/03/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/03/04/a7/
A12 28/03/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/03/28/actividad-12/
A13 11/04/2012 Google Acadèmic https://publiminale.wordpress.com/2012/04/11/a13-2/
A15 18/04/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/04/18/a15/
A17 25/04/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/04/25/a17/
A18 2/05/2012 Catàleg Biblioteca https://publiminale.wordpress.com/2012/05/02/a18-2/
A19 9/05/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/05/09/actividad-19/
A20 13/05/2012 Valoració de les activitats  https://publiminale.wordpress.com/2012/05/13/a20/

(només les activitats del bloc, no cal fer referència a les activitats fetes a classe i no publicades)

2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les fetes a classe).

Es tracta de revisar les activitats fetes al llarg de l’assignatura per l’alumne, destacant aspectes positius i negatius, punts forts i punts febles des del punt de vista de la gestió de la informació (recursos o fonts d’informació, eines per gestionar informació, aprenentatge per part de l’alumne…). Es poden comentar algunes particularment i fer una valoració global.

Després de realitzar durant tot el quadrimestre unes vint activitats relacionades amb el contingut que s’explicava a classe he pogut aprendre continguts nous com el Google Acadèmic, a utilitzar millor el catàleg de la biblioteca però en canvi algunes activitats les he trobat innecessàries de realitzar com per exemple la del Twitter.

Núria Soler Garrido

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: