Actividad 20

Gestió de la informació T2. Javier Guallar

A20

Inici 7 maig 2012. Data límit publicació bloc: 14 maig 2012

Exercici individual

Balanç de l’assignatuRa

La darrera activitat per publicar al bloc és un exercici de balanç de l’assignatura a títol individual.

1. Relació d’activitats publicades al bloc

Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:

N Act Fecha pub Titulo URL
A0

 

A1

14/05/2012

 

12/02/2012

exposición

 

Servicios de la web social

https://publiminale.wordpress.com/2012/05/14/actividad-0/

https://publiminale.wordpress.com/2012/02/12/a1/

A2 15/02/2012 información https://publiminale.wordpress.com/2012/02/15/a2/
A3 20/02/2012  Video Information/R/Evolution https://publiminale.wordpress.com/2012/02/20/a3-2/
A4 22/02/2012 Documentación en los productos comunicativos https://publiminale.wordpress.com/2012/02/22/ejercicio-a4/
A5 22/02/2012 Creative Commons Flickr
A6 21/03/2012  “Estratègies documentals a les agències de publicitat” https://publiminale.wordpress.com/2012/03/21/actividad-6/
A7 4/03/2012 Els reptes de la Llarga Cua: quan les notícies sensibles són eternes https://publiminale.wordpress.com/2012/03/04/actividad-7/
A12 28/03/2012 Operadors de cerca https://publiminale.wordpress.com/2012/03/28/actividad-12/
A13 11/04/2012 Google https://publiminale.wordpress.com/2012/04/11/actividad-13/
A14 6/05/2012 Delicious https://publiminale.wordpress.com/2012/05/06/actividad-14/
A15 18/04/2012 Twitter https://publiminale.wordpress.com/2012/04/18/actividad-15/
A17 25/04/2012
A18 2/05/2012 Catalogo bibliboteca https://publiminale.wordpress.com/2012/05/02/actividad-18/
A19 9/05/2012 Bancos de imágenes https://publiminale.wordpress.com/2012/05/09/actividad-19/

(només les activitats del bloc, no cal fer referència a les activitats fetes a classe i no publicades)

2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les fetes a classe).

Es tracta de revisar les activitats fetes al llarg de l’assignatura per l’alumne, destacant aspectes positius i negatius, punts forts i punts febles des del punt de vista de la gestió de la informació (recursos o fonts d’informació, eines per gestionar informació, aprenentatge per part de l’alumne…). Es poden comentar algunes particularment i fer una valoració global.

Todas las actividades me han ayudado a entender mejor el funcionamiento de algunas herramientas de google y otros buscadores. También he descubierto paginas web que desconocía y he parendido a utilizar mejor Google, pero encuentro que hay algunas actividades que se podrían eliminar, como por ejemplo, la A18, A15.

Adriana Ibarz Carbonell

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: