A20


Exercici 20 individual

Balanç de l’assignatura

1. Relació d’activitats publicades al bloc

N. Act. Data pub. Títol (en el seu cas) URL
A0 26/03/2012 Exposició font x https://publiminale.wordpress.com/2012/03/12/a0/
A1 12/02/2012 Servicios de la web social https://publiminale.wordpress.com/2012/02/12/a1-2/
A2 15/02/2012 Usos informació https://publiminale.wordpress.com/2012/02/15/exercici-a2/
A3 19/02/2012  Video Information/R/Evolution https://publiminale.wordpress.com/2012/02/19/a3/
A4 22/02/2012 Documentació dels productes comunicatius https://publiminale.wordpress.com/2012/02/22/exercici-4/
A5 22/02/2012 Creative Commons Flickr https://publiminale.wordpress.com/2012/02/22/exercici-5/
A6 21/03/2012  “Estratègies documentals a les agències de publicitat” https://publiminale.wordpress.com/2012/03/14/a6/
A7 3/03/2012 Els reptes de la Llarga Cua: quan les notícies sensibles són eternes https://publiminale.wordpress.com/2012/03/04/actividad-7/
A12 28/03/2012 Operadors de cerca https://publiminale.wordpress.com/2012/03/28/a12/
A13

A14

11/04/2012

7/05/2012

Google Acadèmic

Delicious

https://publiminale.wordpress.com/2012/04/10/a13-4/
https://publiminale.wordpress.com/2012/05/02/a14/
A15 18/04/2012  Twitter https://publiminale.wordpress.com/2012/04/18/a15-2/
A17 25/04/2012 https://publiminale.wordpress.com/2012/04/25/a17/
A18 2/05/2012 Catàleg Biblioteca https://publiminale.wordpress.com/2012/04/25/a18/
A19 9/05/2012 Bancs d’imatges https://publiminale.wordpress.com/2012/05/02/a19/
A20 13/05/2012 Valoració de les activitats  https://publiminale.wordpress.com/2012/05/14/a20-2/

URL comentades a classe: https://publiminale.wordpress.com/2012/04/12/url-comentades-a-classe/

 

 

2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les fetes a classe).

Es tracta de revisar les activitats fetes al llarg de l’assignatura per l’alumne, destacant aspectes positius i negatius, punts forts i punts febles des del punt de vista de la gestió de la informació (recursos o fonts d’informació, eines per gestionar informació, aprenentatge per part de l’alumne…). Es poden comentar algunes particularment i fer una valoració global.

Gràcies al requeriment de dur a terme diferents activitats basades en la Gestió de la Informació durant els quatre mesos que ha durat l’assignatura, he pogut aprendre coses que no sabia i reforçar les que ja coneixia. Com, per exemple, el catàleg de biblioteca i Google Acadèmic però sobretot, veig molt bona activitat la presentació de diferents pàgines web a classe; ja que moltes de les que es van presentar no les coneixía i sempre va bé saber-ne més per estar millor informat.

 

 

Carlota Mezquida

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: